F

14 בדצמבר 2015

החיבור שלה לזהב



קבלו את האורחת הבאה, מיכל אגם אליסון, נשואה ליזהר, אמא לשלושה ילדים, אוהבת אנשים ועיצוב, אוהבת את תחום עיצוב הפנים והסטילינג, מעצבת בהשראת חמשת החושים. מאוד אוהבת הרמוניה ובעיקר להיות קשובה ללקוחות שלי.

לדף הפייסבוק של מיכל פה לאתר של מיכל פה








אחד הצבעים והחומרים שאני אוהבת הוא זהב, הוא תמיד נותן תחושה של אלגנטיות ויופי. יתרון בזהב שהוא מקפיץ כל מראה כשהוא בא במינון הנכון . יום ההולדת ה-50 של חברתי איריס הוא זמן מצוין להתייחסות לזהב אני מאוד אוהבת לראות יצירות אסימטריות במיוחד כשהן באות בשילוב של זהב ...

 לדעתי מה שמשך אותי להסתכל ולהתחבר לאיריס היו העבודות הלא סימטריות
ועם הזהב שיוצר אלגנטיות שאהובה עלי

החיבור שלי לזהב מתחיל בחדר השינה שלנו . אני אוהבת זהב בנגיעות ובמיוחד עם שילוב לבבות . 

לכן קיר אחד בחדרנו מכוסה לבבות זהב, רומנטיקה זה תמיד טוב 
אני גם מאוד אוהבת לשלב סטיילינג וחפצים עם זהב . שתי יוצרות שאני מאוד אוהבת ששילבתי פה הן הדס שלום ורונית  מינסטר מוגל 

בצד שמאל למטה כלי של רונית ותכשיט של הדס - זאת שרשרת אבל אני אוהבת 

להשתמש בחפצים לא תמיד כמו בשימוש הרגיל שלהם 

עוד בנערותי אהבתי זהב וזהו בקבוק הבושם הראשון שלי , כבר לא מיוצר בבקבוק הזה אבל אני שומרת עליו ואוהבת לשלב בו פרחים .


אביזרים למשרד של gala שאני מאוד אוהבת, משדרגים כל פינת עבודה . 

נגיעה של זהב וכבר יש קסם


אחד הדברים שאני הכי אוהבת זה להשתמש במוצר בצורה יצירתית . 

אומנם הפריטים של gala הם לנייר אבל אני אוהבת לשים אותם גם על השיער

כמובן שאני אוהבת שילובים של זהב גם בעיצוב של בתים . התמונה הזו היא מתוך פרויקט שבו ביצעתי סטיילינג לבית בשיתוף עם יעל שניר נוימן . בית מאוד מיוחדת שהיו בו גם נגיעות זהב - צילום הגר דופלט 



פרויקט אהוב עלי במיוחד הוא בית ששילבתי נגיעות זהב בפריטים מקסימים של 

קאזה ארמני וחפצים מ- seti עם פריטים נוספים מדה בוקס והביטאט . 



ובנימה אישית - גם כסטיילינג לביגוד ואביזרים לעצמי אני מאוד אוהבת להשתמש בזהב  . 
פה בצילום תכשיט של המעצבת שלומית אופיר (היד היא שלי (: ) מתוך הפקת צילומים לכלים של רונית  מינסטר מוגל לחנוכה עם הצלמת ענבל כבירי

************************
מיכל יקרה, כמוני-כמוך, אני שמחה שגם את חובבת זהב, במידה, ואני בטוחה שגם אתן קוראותי הנאמנות מחבבות את הזהב הנוצץ והמשדרג, ושהוא מנעים לכן את הנפש כפי שהוא נעים גם לי, מאחלת לכן שבוע מוזהב במיוחד



שלכן באהבה 
                                                 



תגובה 1:

  1. תודה לך יקרה על פוסט מקסים... נהנת כל יום מהכלי היפה שלך, עם פרחים או בלי תמיד משמח.
    שיהיה לך כל השנים רק יופי וזהב סביבך, התגובה הגיעה לפה רק היום כי כנראה הגבתי בפייסבוק (: חיפשתי את חנות האטסי שלך אבל הבנתי שזה בקרוב יגיע , בהצלחה לך

    השבמחק