F

15 במאי 2014

יום הולדת פיות לנתנאל- חלק ראשון


הי בנות, לפני שתתחילו לקרוא אודות היומולדת וכל מה שמסביב, רציתי לעדכן אתכן שאת פוסט היומולדת חילקתי ל-2 פוסטים. הוא היה כל כך ארוך, ועם כל כך הרבה פרטים שהחלטתי לבסוף לחלק אותו ל-2 חלקים שיתמקדו בנושאים: 1. קונספט והרעיון שמאחורי היומולדת. 2. תקרובת- עוגת היום הולדת, קינוחים ומתכונים טעימים וקלים להכנה
אני יודעת שאת ההפתעה תמיד שומרים  לסוף אבל אתן מכירות אותי,   נוןקונפורמיסטית בכל רמ"ח איברי ושס"ה גידיי, אז היכונו להפתעה הבאמת שווה.. אבל, לפני כן, תנשמו עמוק, אתן יושבות..? מכיוון שנתנאלי שלי כל כך נהנתה ביום הולדתה, ועל כך יעידו הצילומים בהמשך, החלטתי ספונטנית לשמח עוד ילדה..אני מתכננת להגריל ביניכן קוראות אהובות ערכת פיות שתכלול את כל התוצרים שעיצבתי ועמלתי עליהם ליום ההולדת, הערכה תהיה עשירה ומלאה באקססוריז ופריטים שחשבתי עליהם כשהפקתי את החגיגה. כאלו שיהפכו כל חגיגה למרהיבה ומושקעת ללא השקעה מצידכן. מה יהיה בערכה? מתי מועד ההגרלה ? אפרסם בפוסט הבא
ממליצה לכן להיות בקשר עין.. . בינתיים, אתן מוזמנות להירשם לעדכונים פה בבלוג. ולעקוב אחרי בדף הפייסבוק שלי. אוקיי, אתן יכולות להמשיך לקרוא..

בועות של שמחה 
מה יכול להיות נפלא יותר מבילוי אחר-צהריים שלם בחברת פיות קסומות ופיטר פנים? זה מה שנתנאל רצתה השנה, יומולדת פיות. בכלל כל השנה הזו היתה בסימן פייתי, זה התחיל בפתקים הקטנים שהייתי משאירה לה מתחת לכרית כשהיא הלכה לישון כמו גדולה במיטה שלה, או כשעשתה מעשה בוגר אחר. והמשיך בקריאת הספר: נסיכת פיות שכזאת של ג'ולי אנדריוז. לפני השינה, ובסרטי 'טינקר-בל' של דיסני. הילדה היתה מוקסמת, ומלאה בתובנות מעניינות כמו: אמא נכון שרק ילדות רואות פיות? או, אמא נכון שפיות זה רק בדימיון? ועד בקשות החלטיות כמו: אמא אני צריכה אבקת פיות כדי לעוף, אפשר ללכת לקנות היום? כמובן שאיני צריכה לציין את המובן מאליו.. בפורים היא התחפשה  לטינקר-בל, והיא הכריחה אותי, העיקשת הזו, לתפור שמלה בדיוק כמו של טינקר. מה פתאום טול? לא היה לי סיכוי לחירות יצירתית!! בינינו, אני מדחיקה את המחשבות הדואגות  לגבי העקשנות והדעתנות שלה, בתקווה שעם הזמן דברים ישתנו..
אבל, בואו נחזור ליומולדת הפייתי של נתנאל, הפעם התכוננתי מבעוד מועד, ודאגתי להכין את כל הפריטים
בזמן, כמובן שגם שריינתי את אחותי וחברה מדהימה שלי שבלעדיהן הייתי קורסת. שני לילות רצופים הן גזרו, הדביקו, צבעו ונענו לכל שיגיונותי. ובתמורה קיבלתי ברוח טובה את כל הירידות שלהן עלי -די הוגן לא?! את עניין המיתוג השלכתי בהנאה ובעיניים עצומות על עינת ספקטור האלופה ממזמינים והיא הכינה לי מדבקות ושלטים משגעים. היא אלופה, ומלאה ביצירתיות ואני ממליצה בלב חם להציץ בדף שלה ולהתרשם. 




רגע, רגע, איך שכחתי?  גרועה שכמותי, יש משהו חשוב לא פחות ממסיבת הפיות של נתנאל: זו כבר השנה השנייה בה אני אוספת עם נתנאל את הצעצועים שהיא כבר לא משחקת בהם כדי להעביר אותם הלאה. השנה היא חגגה 3 והיא כבר מבינה דבר או שניים. אז עשינו זאת יחד. אספנו כל פעם צעצוע אחר ומילאנו את הארגז שהתמלא. ויום לפני המסיבה קיימנו טקס של תרומת הצעצועים  כך שהיא תקשר קבלה עם נתינה. שהיא תגדל על הערכים הנכונים,של נתינה,של מחשבה על הזולת,של חסד,של אהבת חינם,של דאגה לאחר. את הצעצועים הגיעה לאסוף דנית רוזנר המדהימה שהתחילה פרויקט מרגש במיוחד ואוספת חבילות צעצועים ובגדים לתרומה. אני מפצירה בכם לפנות אליה ולתרום את מה שאתם יכולים עבור אותם ילדים קטנים שלא שפר עליהם מזלם.  לדף הפייסבוק של דנית   פה

וחוזרת לנושא המרכזי, אז מה כולל הקונספקט הפייתי: גוונים בירוק דשא, פיות, פרחים, פרפרים, בועות סבון, כנפיים, אבקת קסמים, קינוחים, פיטר-פן והרבה הרבה, אבל הרבה, ורוד. זהו, עכשיו אתן מוכנות לקרוא..
היה היתה ילדה-פיה שקראו לה נתנאל


היא חיה לה באושר ובשלווה בגן הפיות עם חברותיה, ביחד הן אהבו מאוד לרקוד ולשיר ומידי פעם היא גם אירחה את פיטר פן למסיבות גן קסומות. 

ביום הולדתה היא הזמינה את חברותיה לחגוג איתה 3 שנים להולדתה במסיבת גן קסומה.

 היא חיכתה לכולן בהתרגשות בבית העץ שלה
 כל פיה שהגיעה היא בירכה בשמחה 

היא חילקה את בקבוקוני הבועות הקסומות 

והציעה לכולן לשחק במשחק האהוב עליהן:  'תפסי את הבועות'. 

כשסיימו את המשחק הן התחילו לשיר ולרקוד לצלילי המוסיקה

לפזז ולרקוד במעגלים מסביב לנתנאל

ובין לבין לבדוק את צוף הפרחים
ואת התקרובת למסיבה

             הן עשו הפסקת אוכל  ושתייה                                       



שאפו ונשפו אויר ביחד עם נתנאל על עוגת היומולדת שלה

טעמו מעוגת הקשת בענן 

ועזרו להרים את פיית השמחה 4 פעמים גבוה גבוה

יוהו.. איזה כיף, אפשר עוד אחד אחרון בהחלט ודי?

ואחרי ששבעו, כתבו ברכות ואיחולים האחת לשניה ותלו אותם על העץ הקסום שידוע בהגשמת המשאלות והברכות כבר אלפי שנים.      

הן התיישבו לשעה קלה של יצירה ומרוב הנאה לא שמו לב לזמן שחלף

עם  שקיעת השמש הן הצטלמו למזכרת לפני שנפרדו לבתיהן 



                     

אבל, לא לפני שכל אחת לקחה לעצמה, אבקת פיות,

 בועות קסומות וצנצנת של אור למזכרת

אני בטוחה שכל אחת ואחת מהפיות המקסימות הלכה לישון עם חיוך מאושר על שפתיה וחלמה על אורות מנצנצים, על פרפרים ססגוניים, על משחקי בועות  ועל אבקת פיות קסומה ... 

ואני? אני התענגתי עד בלי די, הרגשתי לרגע פיה מן המניין..


הפוסט הבא יוקדש כולו לחלק הטעים של המסיבה, הוא יהיה מלא בפשטידות קלות להכנה, קינוחים טעימים בטירוף וכמובן מתכונים. וכל זה ילווה בצילומים של הצעות הגשה. אני שוב מזכירה לכן, שאוטוטו תתקיים ההגרלה. אם תרצו לדעת במה דברים אמורים ומה כוללת ערכת הפיות, אני מזמינה אתכן להירשם לעידכונים פה בבלוג  ואם תרצו גם בדף הפייסבוק  שלי יד-אומן.אני אומרת לכן: אתן רוצות להשתתף בהגרלה הזו..!                                            
                                                             
                                                             שלכן איריס
                                       
  

3 תגובות: