F

27 בדצמבר 2015

לכי תצבעי את העולם בזהב



אם אתם עדיין לא מכירים את האורחת הבאה שלי, פה תוכלו להתחיל, אני מזהירה אתכם, היא ממכרת, ואת הבתים שהיא מעצבת, אתם חייבים לראות ..רחלי בן אבי נשואה למיקי ואימא להילה, ליאור, וגאיה. עד לפני שנים לא רבות כיהנה רחלי בתפקיד בכיר כסמנכ"לית שיווק ופרסום בחברה גדולה ומוכרת. לקראת גיל 40 החליטה להגשים חלום שלא חדל לבעור בה והחלה לימודי עיצוב פנים במכון הטכנולוגי בחולון. "בכל תחומי חיי נגעתי בעולמות האסתטיקה, אך מעולם לא עמדתי במרכז יצירת החוויה. החלטתי לעשות שינוי קיצוני בחיי המקצועיים ולהתחבר סופסוף לאמת הפנימית שלי ולעסוק ביופי, בצבע וביצירה"

לדף הפייסבוק של רחלי פה



תמיד אהבתי את צבע הזהב, עוד בהיותי ילדה. הזהב סימל עבורי מלוכה, שמחה, תבונה, הדר ופאר. 
משטח הכיור במקלחת, עיצוב: רחלי בן אבי         צילום: רחלי בן אבי
הזהב הוא צבע משדרג. 
בעיצוב אני משתמשת בצבע הזהב  במינון הנכון ובכך יוצרת את הפרופורציות המדויקות והמנצחות
 פרטים בעיצובה של רחלי בן אבי מימין- קומפוזיציה של 3 מראות,  שימו לב למנורת הזהב מבית בוסה של המעצב חיימה חיון                צילום: רחלי בן אבי

בראש השנה האחרון, זכיתי לארח את כל משפחתי האהובה, ראש השנה מבחינתי הוא חג מיוחד, חג של חשבונות נפש וצפייה לעתיד. כאשר חיפשתי השראה לעיצוב, ידעתי שאשלב את צבע הזהב. 
היה חשוב לי להתייחס לכל אורח באופן אישי. כל אורח קיבל איגרת ברכה ומתנה אישית שקניתי מהסטודיו של איריס המוכשרת -ברכה בכתב יד על חבק רימון . וכדי שצבע הזהב ישלוט, הוספתי דגי זהב משוקולד שישלימו את הברכה "שנהיה לראש ולא לזנב"

חבקי הרימון לפני צריפה ראשונה בתנור סטודיו יד אומן             צילום: איריס ורשבסקי
שולחן ראש השנה בבית משפחת בן אבי.           צילום: רחלי בן אבי 

             עוגיות-  Mazel tof - מהליין המוזהב של סטודיו יד-אומן         צילום: איריס ורשבסקי
איריס אהובה שלי, אני כותבת שורות אלה וחושבת כמה הזהב הוא צבע שמתאים לך במיוחד, מאחלת לך שכל יום יהיה זהב, שרק תשתבחי עם השנים, ושתמשיכי לקבל הרבה אהבה, אושר ושמחה. עכשיו לכי תצבעי את העולם בזהב.


                                                   *********************
רחלי שלי, תודה רבה על הברכות המרגשות, ואת יודעת הרי שאני על זה.. ממש ברגעים אלו, למעשה אני עם המברשת ביד... ולכן קוראותי היקרות אני ממליצה לעקוב ולהירשם לעדכונים כי השנה הזו תהיה מלאה במידע מעניין ומי יודע, אולי גם הפתעות ממני עבורכן.. 
                                 
                                           שלכן באהבה ענקית

                   










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה