F

30 בנובמבר 2015

שנת הזהב שלי


צולם ברגע של הארה בסטודיו יד-אומן         צילום: איריס ורשבסקי

השנה, השקתי את ליין הזהב שלי, השבוע, גם חגגתי יום-הולדת זהב. סוג של שלמות. ואני מנצלת את הרגע להכיר תודה, על כל הטוב שאני מוקפת בו. על המשפחה, החברות הנהדרות, והעבודה בסטודיו שמלמדת אותי על עצמי ומפיחה בי חיים.




נר קפה - מוצר קפסולה שנולד לכבוד חנוכה   צילום וסטיילינג: איריס ורשבסקי 

שליכט זהב על קערת כדור   צילום: איריס ורשבסקי 

בית נר מסדרת המקומטים וכוס טריפוד    צילום: הגר דופלט


רגע אחד... יש פה כמה מילים שנדחפות, תכננתי  פוסט יומולדת זהב, שיעסוק כולו בעיצוב, ביופי ובקטגוריה החדשה שאשיק פה בבלוג, והמילים האלו נוקשות לי בצידי המוח, מטפסות את דרכן החוצה ונרשמות על דעתן בצורה עיקשת, חומקות להן פנימה כמו אומרות אנחנו חלק בלתי נפרד מהעשייה שלך, ממי שאת, דוחקות בי לשתף אתכן הקוראות, בחיי כפי שהם: בהמוני הטעויות, במיליוני המכשולים החיצוניים והפנימיים שלי, ובהתלבטויות האינסופיות הקשורות לשינויים שעשיתי. כמו מכריחות אותי להתוודות בפניכן כי לא הכל נוצץ, לא הכל הולך חלק, לא הכל זורם, אז ברשותכן, אשחרר אותן:

השנה אחרונה היתה לי שנת הלימוד הטובה מכולם, עברתי בה מבחנים לא פשוטים מבחינתי, בהתמודדות עם: בריאות, הורוּת, זוגיות, חברות .. כמובן שלצידן חויתי גם חוויות נהדרות, מחזקות, מעודדות,  תומכות, מכילות, מגלות וחוקרות, ובעיקר אוהבות. השנה, אני כבר לא רואה שום דבר כמובן מאליו, למדתי סופסוף להוקיר וליהנות  מכל הרגעים, קטנים כגדולים. להתענג על כל טיפטוף של יופי שמגיע אלי, בהנאה שלמה. וכמו שלמדתי לבקש, (זה היה קשה , ועדיין קשה לי ) למדתי לחיות את הכאן והעכשיו..! פשוט להתענג..

אני עדיין מנסה להבין את המפה בכנות, ולבחור את הקרבות החשובים לי באמת, ביננו, לא נלחמים בכל מחיר בעניינים שאינם חיים ומוות נכון?! מה שכן חשוב, הם הדברים מהם אלמד, ובעקבותיהם, אבנה ואצור, אתרחב ואתפתח. מה שחשוב לי היום, זה, לקחת חלק אקטיבי בעשיית כל מה שיפה וטוב, ולעזור לפזר אותו, לשמח אחרים. ואני אומרת לכן, דברים קורים... דברים נפלאים קורים!  אתן תראו בהמשך..

התמונה מפה : https://www.pinterest.com/pin/464926361502962458/

ועכשיו.. הרשו לי להשיק את קטגורית הזהב שלי, בה אני מארחת יוצרים ויוצרות, מעצבים ומעצבות מרתקים ומקוריים, כאלו שיהיה לכן כיף גדול להיחשף לדיעותיהם, למוצריהם לצילומיהם ולעיצוביהם. ב- 1.12.15 תתארח פה הראשונה מנבחרת מדהימה של מעצבות, שיכתבו בהשראת הזהב השיקי, הקלאסי האלגנטי שמשגע את כולנו.. אז היכונו לכן, קחו לכן, חצי שעה הפסקה, ובואו לפה ליהנות.

נ.ב: אם עדיין לא נרשמתן אצלי בבלוג זה בדיוק הזמן, הולכת להיות שנה מוזהבת..!

                                  
                                              נשיקות ונתראה בעוד יומיים 
                                               
                                                     


 





2 תגובות: