F

25 בספטמבר 2015

הסוכה הלבנה שלי


תראו כמה קסם נוטף מהעצים

לפני פחות מחודש חזרנו מסופשבוע ארוך לרגל יום נישואינו מבודפשט הכל כך מקסימה, אחד הדברים שתפסו את עיני היו כל הנוריות המנצנצות לכל אורך הרחובות, על העצים, בפתחי החנויות,בבתי הקפה, פשוט קסום!!! ואז הודעתי לגאון שלי שמזה אנחנו צריכים לקנות והרבה, ברור לכם שחשבתי על סוכות ועל סוכה קסומה, לא סתם קוראים לשרשרת נוריות הלד האלו : Fairy light. ובכן, לצערי, לא מצאנו את החנות הנכונה, אז שרשראות קסומות לא יהיו השנה. קדימה Plan B: סוכה לבנה, זה הגו'ק החדש שנכנס לי לראש. ולמה, אתם  שואלים, אני צריכה להטריח את עצמי בהכנת ליין קישוטים חדש כשיש לי כבר קישוטים איכותיים ויפים משנים קודמות? כי ככה, כי בא לי, כי עכשיו אני זורמת עם החשקים שלי, נותנת להם מקום של כבוד, מציגה אותם בחזית, בדיוק כמו שצריך, אני יודעת שאולי היה עדיף לי לא להודות קבל עם ומקלדת בהתמכרותי התכופה  לשינויים, אבל, בעצם מה רע בכך? אני זוכה בסיפוק המיידי שלי, ואתם זוכים בתוצאות ובהדרכות חדשות פרי ראשי הקודח.

אז.. סגרנו את הפינה הזו כן?!
השנה הקונספט מתוכנן להיות לבן, צחור, נקי, כזה שיתמזג אל תוך נשמתי וירגיע אותי, אבל, עד כמה שאני אוהבת לבן, מראה לבן יהיה במיטבו רק אם יבלוט כמו שצריך, ובין כותלי דפנות הסוכה הלבנים גם הם, זה לא ממש יקרה, אלא אם כן אתן לו הדגשות.. כן, אני כבר רואה  בדמיוני,  את הצבעים הטבעיים עם הלבן כרקע ונגיעות זהב שמבליחות ביניהם, וזה הולך להיות  פשוט   מ ו ש ל ם !! שניונת, תנו לי רגע התענגות עם עצמי... שנתחיל.. ?

אה.. רגע, דקה מזמנכם, רק מזכירה לכם שקליק על הצילום או על הטקסט המודגש, יביאו אתכם להדרכה
ראשית בררתי את כל האקססוריז הלבנים מבין הקישוטים הצבעוניים משנים קודמות: כדורי הפרחים הלבנים ואיתם הפרפרים המתוקים

וכמובן כדורי הקרמיקה המושלמים שלי

עד כאן מיחזור חומרים,  קבלו עכשיו את הקישוטים החדשים והכל כך, כל כך,  פשוטים להכנה, עכשיו מתחיל להיות מעניין לכם נכון?! ובכן, חמדמדים שלי, המשיכו לקרוא, הדרכה בהמשך
מוביילים קצרים של לבבות ויניל עם חרוזי זהב, רק נגיעה קלה שתוסיף לזוהר
כדורי פונפון בדיוק כמו בצילום, רק לבנים ובגדלים שונים. בצילום זה: פונפונים מנייר משי אותם' הכנתי לחדר אחיות  בדירה שכורה במסגרת עבודתי כמעצבת פנים.  צילום: הגר דופלט

פונפוני טול לבנים, נו, ברור שלבנים.. תראו כמה שהם יפים וחגיגיים,   מקור:אטסי 
תראו כמה הם נפלאים, הכוכבים ממפיות דוילי מבית מרתה סטויוארט

     אני ממש לא עמדתי בפני פעמוני החתונה המתוקים, גם הם מבית מרתה סטיוארט  

את חווית קישוט הסוכה אני זוכרת בערגה רבה, את ניירות משי צבעוניים עם ריחם המשכר, (כן,כן, לא ידעתם שלנייר יש ריח?) את אחותי ואותי שוטחות אותם על השולחן הגדול במרפסת, מתכננות, גוזרות ומדביקות, שרשראות, פרחים ואותיות,
מגבשות בסבלנות עושר של קישוטים עבודת יד שאימי עד היום שומרת עליהם בקופסא גדולה. אז ברור לי לחלוטין שלנתנאל שלי יהיו גם יהיו זכרונות קסומים שכאלו, השנה הכנתי איתה יונים מוזהבות, כל הסטודיו היה מלא נצנוצים זהובים, הייתם צריכים לראות איך אורו עיניה כשהיא גילתה את כל הזהב המנצנץ הזה, ההנאה שלה היתה שווה את כל הניקיון שאחרי..!!

יונים מוזהבות
חיפשתי בפינטרסט ומצאתי עבורכם דף מלא בטמפלטים של יונים, וכל מי שעדיין לא, הנה ההזדמנות להציץ
בפרופיל הפינטרסט שלי  



שלב ראשון: בחרו את היונה החביבה עליכם והדפיסו על נייר עבה אני העתקתי עם נייר העתקה על בריסטול חצי מבריק
שלב שני: גיזרו את הצורה
שלב שלישי: מרחו בדבק פלסטי, אנחנו מרחנו בנדיבות דבק טפטים
שלב רביעי: פזרו נצנצים זהובים ונערו בעדינות את המיותרים שלב חמישי: בצעו את כל התהליך גם בצד השני.



שלב שישי: תלו בסוכה.
אני כבר מצפה לשבת בסוכה הלבנה והמסוגננת שלנו, לשתות בה את הקפה של הבוקר, ולבלות בה עם נתנאל את שעת הפינוק הקבועה שלנו אחה"צ, איך שאני כבר מתרגשת, תארו לעצמכם, הכל על טהרת הלבן, מנוחה לנפשי הסוערת, תענוג אמיתי ..!  עכשיו בטח תשאלו, ואיפה ההדגשות שדיברת עליהן? אלו שבלעדיהן לא יתקבל המראה הנכון? ובכן , זו הסיבה שקוראים להן הדגשות, כדי להדגיש את הקיים, הן תמיד יבואו לאחר שכל הסידור הבסיסי והגדול יהיה עשוי. וכדי ליצור את ההרמוניה שאותה ביקשתי לקבל, תכננתי להשתמש בצבעים טבעיים ורגועים, יוטה טבעית תעשה את העבודה נהדר, הכנתי שרשרת דגלונים, עליהם החתמתי לבבות לבנים, וכמובן את היונים המנצנצות זהובות שהכנתי עם נתנאל שלי, כמה שהן מרשימות וכמה שהן פשוטות להכנה. ולקינוח איך לא, שרשרת נוריות לד לבנות וקסומות שנטע בכורתי שלי, קנתה עבורי באחת מטיסותיה לתאילנד - יודעת מה אמאש'לה אוהבת הילדה!!

הסוכה בשלבי הקישוט עדיין ללא ותאורה 
עדכון מהשטח: לאחר שתליתי את הקישוטים נוכחתי לדעת שלא יהיה צורך רב בהדגשות, מכיוון שהעומס הלבן לא כל כך גדול והבנתי שהסכך  כבר ייתן את הניגודיות הנכונה. וכמובן התאורה, שתשלים את הכל לכדי הרמוניה מושלמת.
צילומים נוספים של הסוכה, אעלה בהמשך לפוסט זה, באינסטגראם וגם בדף הפייסבוק שלי, תמשיכו להיות  בקשר 
שתהיה לכולכם שנה נהדרת ויצירתית במיוחד וחג סוכות שמח וקסום, שלכם באהבה גדולה
                                        


4 תגובות:

  1. פוסט מקסים וענוג אירוסק'ה!
    לבן טהור חגיגי ומשגע בדיוק כמוך אהובה!!

    השבמחק
  2. לימורי יקרה
    תודה רבה, שמחה שאהבת, עכשיו כל שנותר זה
    ביקור שלך ויהיה מושלם :)
    חג שמח

    השבמחק
  3. מקסים ובשביל ששנה הבאה יהיה לך את הנורות כנסי לכאן והזמיני https://www.restorationhardware.com/catalog/product/product.jsp?productId=prod2320317&categoryId=cat3910354

    השבמחק