F

21 בנובמבר 2013

והזוכה היא...





אני נרגשת, אוטוטו אוכל לפרסם פה את שם הזוכה בסדנת גופי -תאורה אצלי  בסטודיו. אבל לפני כן רק רציתי לומר שהסדנה הזו מעבר להיותה כיפית, לא מצריכה שום כישורים מיוחדים, או ניסיון בפיסול קרמי,  ואני עומדת איתנה מאחורי המוטו  שלי:  "כל אחד יכול להיות אומן יוצר" .   אז הנה רק תזכורת קטנה לגבי הסדנה.



ועוד דבר קטנטן לפני שאני עוברת לזוכה המאושרת, ותאמינו לי היא תהיה מאושרת כשהיא תחזור הביתה עם גוף תאורה יפהפה מעשה ידיה להתפאר.  זוכרות שאמרתי שכל חודש נובמבר אני אפתיע ואצ'פר?  ובכן, לחגיגת יום הולדתי הצטרפה נבחרת מכובדת של יוצרות מוכשרות שתחלקנה מתנות  נפלאות, מה נפלאות, מהממות, מה מהממות מעלפות!!!  גם מוצרים וגם השתתפות בסדנאות, כדאי לכן לחכות לפוסט שאעלה ביום ראשון ובו אציג אותן ואת מרכולתן המעלפת,  אני יודעת שאני חוזרת על עצמי אבל אזלו המילים מפי אל מול היופי הזה. אני מבטיחה לכן הנאה ועונג.  מבטיחה!! מי אלה אתן שואלות?  'צטערת, לא יכולה לגלות, חכו ליום ראשון ...  
ועכשיו לזוכה הגדולה, מוכנות? תופים בבקשה...





רק רגע, אני משקשקת עכשיו את כל המשתתפות ... אתן מרגישות את זה בנות??                                    






כן, רחלי זו אכן את ..


תודה לכן נשים יקרות על שהשתתפתן  והגבתן , זה ממש מחמם את ליבי. אבל זה עדיין לא נגמר, זוכרות שיש עוד הפתעות בדרך נכון? אני אהיה פה בראשון עם המובחרות...
                                                      
                                                 שלכן  איריס
                                                  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה